طلبه نیوز

نگاهی دیگر به عرصه وب

طلبه نیوز

نگاهی دیگر به عرصه وب

نگاهی متفاوت بر حوزه ها
، هدف ما
وحدت حوزه و دانشگاه

بایگانی

http://www.bookdin.ir/

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴ ب.ظ

 سایت http://www.bookdin.ir/ از جمله سایت های خوب برای طلاب است که همه نیاز های طلاب را فراهم کرده است

به گزارش طلبه نیوز مدیر این سایت با هدف کتاب رساندن به طلاب سراسر کشور اذعان کرد :

بیشتر کتاب هایی که برای طلاب تولید میشود در قم و نهایتا به تهران می رسد ولی طلاب سراسر کشور به این کتاب ها نیاز دارند لکن برآن شدیم تا کتاب های حوزوی و معارفی را برای همه در دسترس قرار بدهیم .

از طرفی آموزش هایی هم از بهترین اساتید تهران فراهم گردیده و در اختیار طلاب گرانقدر قرار گرفته است .

 و در ادامه مطلبی از سایت  بوک دین نقل می شودفروشگاه بزرگ بوک دین

یک فروشگاه کتاب اینترنتی جهت دسترسی سریع و آسان طلاب علوم دینی و دانشجویان و علاقه‌مندان معارف اسلامی به کتاب‌ها و جزوات درسی، شروح، ترجمه و تبیین، دفاتر تمرین، تلخیص و شرح نموداری، علوم مختلف حوزوی و معارفی است. طلاب و دانشجویان عزیز می‌توانند به راحتی از طریق این پایگاه کتاب‌های درسی و کمک‌آموزشی خود را تهیه نموده و آن‌ها را آسان و بدون دردسر درب منزل خود در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی تحویل بگیرند.

تمامی محصولات دارای تصاویر سه بعدی کاملا منطبق با محصول حقیقی هستند ( از حیث تصویر جلد- نوبت چاپ – قطر کتاب – تعداد صفحات – و…) و در صورت مغایرت و یا وجود کالای مشابه قبل از ارسال با خریدار تلفنی هماهنگی به عمل می‌آید.

در این فروشگاه علاوه بر کتاب و جزوات درسی و کمک‌آموزشی، محصولات مجازی، CDهای تدریس اساتید برتر کشور و انواع فایل‌های مفید آموزشی نیز به فروش می‌رسد. برای خرید محصولات مجازی بلافاصله پس از پرداخت وجه لینک دانلود برای شما باز خواهد شد و محصولاتی که به صورت CD یا DVD هستند از طریق پست یا پیک موتوری برای شما ارسال خواهند شد.

فعلا به جهت تکمیل نبودن موجودی انبار تهران، فروش حضوری نداریم و محصولات صرفاً از طریق سایت عرضه و از طریق شبکه پستی یا پیک موتوری به دست شما می‌رسند.

این پایگاه در ستاد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی(E-Namad) ثبت گردیده و دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی از این مرکز می‌باشد.

  • محمد حسین رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی